Temuai

free link to home study courses guide
Online home study courses guide.

Wednesday, December 31, 2008

Sekeda Pekara ti kena Pansa 2008 (Part 2)

Utai Nyelai kala nyadi (Pelik Tapi Benar), kitai tau pechaya tau ga enda pechaya ka utai ke nyadi ba mua mata. Pekara ti nyelai nya sempat di ambi gambar, awak nyadi ka pengingat.


1. Tekuyung Jepun mali diri utai Tumbuh











2. Aggu/Jamban enda bedinding







3. Nyaga Pengelikun diri


Nya siti ari ulah Ayos maya meda kartun "Power Rangers"



4. Ha ha Selamat taun baru


Manuk lepas



Manuk


Makai tunu nganti jam 12.00 tengah malam



4 comments:

Ruis Jugah said...

balat amat tekuyong nya yuu...item no. 2 nya - bakani nya deh?

APAISIMBA said...

asai ke kala d peda jamban nya,tang enda ingat dini alai ia.udah bujang amat wat enggau anggat diatu,piak meh apai bujang bantai ke belama sekeda berita ari menoa.rindu meda ia dalam blog nuan tu.tiap kali aku online aku sigi ngabas blog nuan tu,keep it up.selamat taun baru 2009.

Apaienduq said...

Ha ha ha CA & aS, pelik tapi benar utai nya nyadi, aku semina ngasuh kitai mayuh ngaga conclusion diri empu!!

slmat taun baru!!!

MCM said...

apu unggal,bakani kitai ka duduk reragang bira di jamban nadai bedinding bakanya?bira malam aja meh,nda meh aku ulih pelaba aku, ti emejensi ulih gak.dini menoa nya unggal? baka menoa kitai iban nya mda perau di baruh nyin.......

Panggau Bujang Berani

Panggau Bujang Dara Endu Endun

Menua Apai Indai Aki Ini

Pupu Menua

Pupu Bansa