Temuai

free link to home study courses guide
Online home study courses guide.

Thursday, February 5, 2009

Pandak Singkang

Seminggu udah merinsa, tu meh nasib kena ba tubuh diri. Amat sempama Iban, "orang di ulu ngusi tubu, orang di ili kena miang", orang ngelajak api merah ba "Traffic Light" kaban aku ga nyau kena enggau tusah. Kereta kaban aku ngelanggar kereta ti ngelaban traffic light, tang kereta kaban aku ga ti balat amat kena impact. Ha ha ha nyau ngerising gamal "kawan".

Puji Tuhan, laban "nadai nama nama" nyadi ba kaban aku ke deriba seduai Ayos pagi nya taja pan "kawan" seduai nyau ngerising. "Kawan" ti ngerising pan lalu di tarit ngagai workshop. Penusah nya lalu di bai ngagai Police Traffic, mujur ga di atur sida police, semua cost kena repair deka di tanggung insuran kereta orang nya.

Terima kasih ngagai bala Police Traffic sereta Apai Pili (Felicia), Boy, Apai Beb enggau Apai Renya laban ti ngesah sereta mantu kaban aku pagi nya. Kiruh amat sida iya ngagai JPJ, AmInsurance sereta ke Pejabat Police Traffic di Simpang Tiga. Ukai nama laban aku empu benung di Miri.

Sinu ga ninga berita, Apai Renya seduai Boy di buru 4 iko police keluar laban kumbai police "kamu berdue tak ade kene mengene" udah nya di kangau masuk baru, laban di padah ka kaban aku, Apai Renya nya petunggal iya gawa "pegawai" ba JPJ datai kia mantu iya laban iya indu.

Ha ha ha tusah kitai, nya kebuah kitai mesti berhati hati/berunding panjai sebedau kitai merak ngena jaku kasar lalu muru orang, "manelah tahu mungkin die tu spy boss kite, percuma kene kang".

Aku bisi ga pengalaman yang lucu-lucu nyau deka sebaka enggau kisah Apai Renya nya, dalam pejalai ari Sibu ke Kuching kena lemai 1/12/2008 nyin kemari. Kira jam 11.30 malam mansa antara Rimbas enggau Betong. Hemmmm kena ekori kira 5 km, tiba tiba api kelip kelip dengan arahan KERAS "BERHENTI BERHENTI BERHENTI".

Nadai penyalah nadai ka gagau ngetu ngapa tang nganti alai ke pasti 100% selamat baru ngetu. Laju sigi enda kira 80 km/hr sigi bisi, tang heran ga aku, kaban enda kena overtake lalu di tan berhenti. Nama deh engka hot kaban, makin besai siren enggau perintah berhenti pan makin besai. Kira 2 km di arah berhenti, enda ga kaban ngetu laban nganti datai ba simpang rumah panjai ti bisi api jalai.

Apuuuu ngetu lalu pansut aku ngelawa sida ngetu di belakang, akai dai kena berus amat aku, tang cool aja lah laban bala anak dalam motor, peresa seduai driving licence sereta roadtax semua OK. Taja kena belasah tang nemu ga kaban besaut, "saye mane berani berhenti sebarang tempat cikgu, sebab polis yang nasihat kite jangan berhenti di tempat yang gelap dan mungkin tidak selamat"

"Hey ape, engkau tak tengok saye pakai kerete polis kah!!!!! " pia ko iya. Saut aku baru, "tidak tenguk cikgu, sebab saye memandu tenguk jalan di depan lagi pun sekarang sangat gelap".

Akai dai betambah hot amat ga kaban nengking, "ape engkau ni banyak sangat cakap, aku saman engkau nanti baru engkau tau". Saut aku baru, "terpulanglah kepade budibicare cikgu sendiri, tak saman saye kerane tiade kesalahan lalulintas, saman saye kerane banyak sangat cakap ape boleh buat, kalau ade dalam Kod jalanraya". Dalam ati aku, ketawa, iya pan tak tekelap baka api di tanjah ai tudah kaban, nadai nemu nyaut agi, laban udah salah jaku ba mua orang ti ka "ngelintung". Amat ga dini bisi dalam kod jalanraya "kesalahan banyak sangat bercakap" ti ingat aku, utai ti salah "memandu sambil menggunakan hp"

Ujung ujung, jaku iya ngagai aku "OK lah encik, saye minte maaf, hati hati jalan jauh kerane bawe anak dalam kerete". Seduai iya pan lalu nikal mulai ke diri ke Saratok.




Sinu amat



Ngerising



Ngerising




No comments:

Panggau Bujang Berani

Panggau Bujang Dara Endu Endun

Menua Apai Indai Aki Ini

Pupu Menua

Pupu Bansa