Temuai

free link to home study courses guide
Online home study courses guide.

Sunday, August 29, 2010

Pengawa Bejegau

Minta ampun ngagai semua kaban belayan, maya kita nyengguk Penjurai aku, uras kin kia, pukat empelawa kin kia. Nadai orang ngintu laban aku nadai tentu nguan rumah, lama bebitau sebelah temuda sebelah umai sereta ngabas damun. Nya meh kebuah Penjurai tu baka ti enda di keibuh dalam sebulan tu.

Sehari dua tu aku nguji, ngayan ka sekeda berita enggau gambar ti ulih aku bebitau ninting ujung minggu. Terima kasih ngagai bala kaban ti selalu nemuai taja pan Penjurai aku mayuh amat pukat empelawa enggau uras ba alai kita duduk.

Selamat nyambut hari "Mya Merdeka"

No comments:

Panggau Bujang Berani

Panggau Bujang Dara Endu Endun

Menua Apai Indai Aki Ini

Pupu Menua

Pupu Bansa