Temuai

free link to home study courses guide
Online home study courses guide.

Wednesday, December 15, 2010

PIBG SMK Jln Arang

"Selamat petang Cikgu" saya baru sampai, lambat sikit kena "termakan" jem tengah jalan ha ha ha ha....., itu sekarang berani bergurau dengan Pengetua. Kalau 30 taun dulu, sorilah nak bergurau, sedaya upaya cuba elak betemu mata dengan Pengetua. Pengetua bukanlah garang, cuma kita takut dan hormati sebagai anak murid.

Emmm dah 8 taun bersama PIBG Jln Arang, mungkin rehat dululah tahun depan, lagipun anak-anak semua sudah lepas. Terima kasihlah kepada Pengetua dan semua Guru dan semua Ahli PIBG kerana telah memberikan kepercayaan kepada berberapa orang Exco PIBG dari waktu penubuhannya pada awal 2003 yang lepas sehingga ke hari ini. Ha ha ha cukuplah, saya undurlah diri, sudah "tua" dalam PIBG. Bagi can Ibu Bapa yang lain pula menyumbang bakti dan tenaga untuk SMK Jln Arang.

Hai hai hai Wanrie ari Miri, kira setengah setuju ga enggau nuan, Kumpulan "Boria" ngena uniform sebaka enggau PIBG SMK Jln Arang tauka PIBG SMK Jln Arang ngena uniform baka Kumpulan "Boria"??? Akai dai pening pala berunding ka nya neh, tang nadai hal dua-dua tau diterima.

Selamat bercuti semua Guru dan para pelajar SMK Jln Arang, Salam mesra, Selamat Hari Krismas dan Selamat Tahun Baru.


Para Exco PIBG SMK Jln Arang bersama YB Dato Yong Khoon Seng, Timbalan Menteri Kerja Raya Malaysia sebagai tetamu kehormat di Majlis Makan Malam di Sarawak Club


Para Exco PIBG SMK Jln Arang bersama Cr Lo, Pengerusi MPP


cda

No comments:

Panggau Bujang Berani

Panggau Bujang Dara Endu Endun

Menua Apai Indai Aki Ini

Pupu Menua

Pupu Bansa