Temuai

free link to home study courses guide
Online home study courses guide.

Friday, June 17, 2011

Ramah Tamah Gawai

Terima kasih ngagai Big Boss, laban ti mai semua bala ti sama alai kerja, ngintu Gawai ba Ramah Tamah Gawai kena 9/6/2011 tu tadi. Berumban mega tudah pangan mulai ka diri ke tempat alai gawa, ngicha ke sama ampit, meri sukung ka tudah ti ngatur nya.

Udah manah meh nya, Ramah Tamah Gawai kena orang bebasa ka kitai. Selama tu asai-asai nadai kala orang ngasuh ngatur ramah tamah ka kitai. Kitai empu meh ti suah agi kiruh ngatur nya sesama diri, ukai meh nya di atur ba opis. kala serumpa ba rumah pangan diri kelimpah ari ba kedai (sebaka enggau seturen).

Kelimpah ari nya, ba tingkat Indu Opis pan udah berambu, benung ngatur Ramah Tamah Gawai kena 30/6/2011 tu ila. Terima kasih meh ngagai Pengarah, Tuan Hj, arap ka semua pengawa di atur sereta di perambu dalam opis nadai agi bechiping ati. Pengawa ke udah balat amat ga bechiping, mungkang nadai ngungkup ka bala kami sebuat, tang nya pengawa Boss ke dulu.

Pen. Pengarah Kanan Hj Abang Mohktar bejaku ngepun ka Ramah Tamah Gawai


Ha ha tu ukai Keling Kumang tang nginjau baju orang kena posing


Kunsi Kek, bisilah tuju kek nya!!!


Sekeda ari bala seOpis ti bisi datai


Ukai selalu


aab

2 comments:

Pak Kopi said...

Oh Tamang!

Manah amat lansa jerita Gawai nuan enggau gambar-gambar. Agi sigat !!!

Laban bedau abis Bulan Enam , aku meri "Selamat Begawai" meh ngagai nuan & kita sebilik.

Enti bisi lepa pengawa, tau meh nyengok ngagai blog aku:-
(i) http://www.pakkopi.blogspot.com(2)http://www.histruths.blogspot.com

Bedau tentu te-atur blog aku WAI laban baru nitih ka kita blogging.... ukai logging laban kau balak udah abis Heeee ...

Kindest regards
Anthony Belon

Apaienduq said...

Apu bisi ga nuan mansa neh Aya' Tamang? Enti pia, selamat datai ngagai Penjurai aku tu meh.

Aku pan pia mega, meri Selamat Gawai ngagai kita menyanak. Gawai tu kemari aku nadai ke Ng Pek laban bisi pengawa di Malaka. Maya di Negeri Sembilan, aku ngambi peluang nemuai ngagai Apai Girl (Reynold).

Au manah meh nya, nuan muka "Pakkopi" awak ka bisi alai bala nemuai meda sekeda pangawa kitai !!!

lagi meh aku ngait ka ba Penjurai aku tu.

Panggau Bujang Berani

Panggau Bujang Dara Endu Endun

Menua Apai Indai Aki Ini

Pupu Menua

Pupu Bansa