Temuai

free link to home study courses guide
Online home study courses guide.

Tuesday, September 7, 2010

Terebai (Part 1)


Lama ga udah enda ensepi terebai, agi mit suba bendar kami terebai ngena tali tau ka ngena akar ari tebing lubuk. Sida ti berani agi nyau betiki ka puchuk/ujung dan ensurai, minta puji kini!!!! Merejuk baka Sukma baka Olimpik nya meh kami sebuat suba.

Sekali tu, terebai di bai kaban, nguji ngena heli twin engine, asai asai kurang ga nangi. Kala ngena heli single engine tak suah agi nyau temepap munyi propeller.

Nasip ga bisi peluang bejalai ka pengawa ngena heli ari Kuching ke Bintulu lalu bemalam di Miri. Pagi ari Miri ngabas menua di Dulit Range Ulu Baram. Nikal baru ke Miri ngisi minyak lalu ke Limbang mansa Gunung Mulu enggau Gunung Buda. Makai tengahari sereta ngisi minyak heli di Limbang enda lama.

Lemai nya ari Limbang, terebai baru mansa Gunung Buda enggau Gunung Mulu mulai ka diri ke Bintulu sebedau pukul 6 lemai.

Terima kasih ngagai Pilot, Cpt. Surezza laban ti offer duduk semak iya. Peluang besai meh nya asai sepi aku. Kala ga bisi offer duduk ba penduduk Co-Pilot ngena Forker lebuh pengawa sida di Miri Airport tersilap nyimpan nama. Tiket ari Miri pulai ke Sibu, tang engkah sida ba boarding pass Miri-Bintulu.

Lebuh ti transit Bintulu kaban pan nadai kebut-kebut laban ti enda nemu nama utai ti nyadi, baka selama duduk dugau dugau macha. Enda lama udah nya, "boleh tengok pass Encik". Kenapa ko aku ga, "emmmm tuan sudah tiba di Bintulu, seat ini untuk penumpang dari Bintulu ke Sibu" Ohhhh sori, saya ke Sibu bukan ke Bintulu ini teket saya......amat ga teket aku sigi ke Sibu tang boarding pass naka Bintulu. Sori saya tak beli teket sampai Bintulu...agi nyaut kaban enggai ngalah ka diri, semadi meda indai tuai nya beberap ka anak kira umur setahun. Angkat ga kaban tang mati mati enggai nurun ari bilun.

Nyau pemuas bekelikuh enggau Ground staff, kira bisi 5 minit, Capt/Pilot pan lalu pansut, betanya "what s the problem?" ..."Cpt. Encik ini penumpang dari Miri sampai Bintulu, tapi mengikut teket, dia memang ka Sibu, tapi seat semua penuh" ....."alright I want detail report on this problem, Mr. XXX, I hope you don't mind to seat with us in the front, our co Pilot will wait for the next flight"....orait sir, ko saut kaban, this is a guldien chaaance for me to seat at Co-Pilut Seat. think kiyu sir.

Ha ha ha nya cherita lama ti nyadi kandang dalam taun 1997-1998 suba. Maya nya suba 6 iku dalam siti bilun ari Kuching ke Sibu pan kala. Sekali maya ka pulai ke Sibu, udah masuk departure lounge, di kangau orang pansut asuh ngambi teket first flight pagi siti kena nikal ke Kuching baru pan udah nyadi. Macham-macham meh utai ti tau nyadi.


Anthony Banyan, Cptn Surezza, Nunsong Ebah & Bennet Baja at Kuching Airport


Masuk hari pertama sudah dapat sijil Pilot tapi tiada lesen terbang, layak jadi penumpang


Pama meh, ila meli bilun ti mit, tupi dulu, lama lama ulih meh tepan, ulih terebai belakang kira


Pulau Saduka enda jauh ari Pasar Lingga, mayuh baya, endur benak belabuh

Jambatan Durin, Jalai baruh jambatan nya ti bisi kena rimbas pending udah di tukar nadai betanya, ngagai "Jalan Nyim Sin Na" suba Jalan Stabau-Salim nitih ka nama menua dia ti kedir agi di wan bansa Dayak Iban




No comments:

Panggau Bujang Berani

Panggau Bujang Dara Endu Endun

Menua Apai Indai Aki Ini

Pupu Menua

Pupu Bansa