Temuai

free link to home study courses guide
Online home study courses guide.

Wednesday, January 11, 2012

Bapak Adrianus & Bapak Thadeus - Sambutan Tahun Baru 2012

Sekali tu aku ngenataika berita ti tau nyadi ka pengingat kami menyanak laban ti nerima temuai ari Kalimantan Barat kena lemai 31/12/2011, begulai nyambut taun baru 2012.

Salam hormat dan salam persaudaraan kepada keluarga Bapak Adrianus Sindot dari Ngabang dan keluarga Bapak Thadeus Yus dari Pontianak.

Kami sekeluarga merasa kunjungan tahun baru oleh dua buah keluarga dari Ngabang dan Pontianak pada 31/12/2011, suatu penghormatan yang akan menjadi kenangan manis kepada kami sekeluarga.

Walaubagaimana pun, saya memohon maaf sekiranya apa-apa yang kami sajikan untuk makan malam bersama pada malam tersebut kurang enak. Adalah diharapkan pertemuan 3 buah keluarga yang ulung dan bersejarah itu, akan menjadi ingatan bersama tetapi bukan apa yang telah disajikan untuk dinikmati yang serba kekurangan.

Terima kasih kepada Bapak Thadeus kerana telah mengatur pertemuan tersebut yang secara kebetulan meraikan hari ulang tahun Putera Arie yang ke 24. Semoga pertemuan yang serupa, dapat diatur sekali lagi, bagi mengeratkan hubungan persaudaraan 3 keluarga yang berjauhan itu.


Kunjungan hujung tahun oleh keluarga Bupati Landak Bapak Adrianus Asia Sindot dari Ngabang dan keluarga Bapak Thadeus Yus dari Pontianak ke Kuching pada 31/12/2011


Ucapan terima kasih ke atas anugerah kesihatan dan keselamatan sepanjang tahun 2011 dan memohon anugerah yang sama pada tahun baru 2012 - (L-R) En. Jungan Buda, En. Spencer Birai, Bapak Thadeus Yus dan Bapak Adrianus A Sindot


Ucapan terima kasih ke atas makanan dan minuman yang telah dan akan memberi kekuatan badan dan semangat


Gabungan dua keluarga satu dari Pontianak dan satu dari Kuching


Dua orang puteri Bapak Adrianus memberikan ciuman kasih sayang dan mesra kepada Ayos


Ayos sangat hebat, cepat mesra, sentiasa disukai oleh sahabat handai dan tamu yang datang kerana sikapnya yang suka melayani dan berbual dengan tamu tanpa mengira peringkat umur


En. Lansam dan rakan dari Taman Boarder Built


Keluarga Bapak Adrianus


Aktiviti anak-anak di luar rumah


Arie dengan Cake HUT (hari ulang tahun) ke 24


Ayos dan Bapak Adrianus


Kek HUT untuk Ayos dari Arie


Arie, Watt, Anggat & Ayos


Ayos bersama Isteri dan 3 Puteri Bapak Adrianus


aab

No comments:

Panggau Bujang Berani

Panggau Bujang Dara Endu Endun

Menua Apai Indai Aki Ini

Pupu Menua

Pupu Bansa