Temuai

free link to home study courses guide
Online home study courses guide.

Wednesday, January 4, 2012

Hari Terubah Nurun Sekula 2012

Selamat taun baru ngagai semua temuai ti ngetu ba Penjurai tu. Aku minta ampun laban mayuh pekara ti nyadi dalam bulan 12 tadi nadai sempat dibantai/ayan ba Penjurai, balat ga pengiruh nadai ngetu kandang bulan 12 tu tadi. Bulan terubah 2012 tu meh aku nguji ngeratan ka sekeda pengawa awak ka bisi dikunsi enggau bala temuai.

Kena aku mungkar taun 2012, aku ngenatai ka sekeda pose 2 anak bujang aku pagi tadi sebedau nurun ngagai sekula.

Tu sekeda pose ti benung "mood" manah, pagi tadi ransing nurun sekula, mai tumu laban ngerumban ngerebut meja ti semak meja cikgu. Ninga munyinya, asai sepi aku, nadai sekali kami dua mum sida mantah, nya alai dani sebedau pukul 5.00 pagi nitih ka aum seduai menyadi.

Mandi, ngirup sereta semua utai udah kemas magang sebedau 5.30 pagi, udah nya rauh-rauh minta ambi gambar, nama agi deh, peluang ngambi gambar kala ba "mood" ti lumur satu.


Justify Full
"mood" lumur satu, Ayos (taun 3) & Ujang (Tingkatan 3)


Ayos udah sedia nurun sekula pukul 5.30 pagi


Ujang & Ayos deka mupuk ari rumah ngerumban meja ti semak ari cikgu

cda

No comments:

Panggau Bujang Berani

Panggau Bujang Dara Endu Endun

Menua Apai Indai Aki Ini

Pupu Menua

Pupu Bansa