Temuai

free link to home study courses guide
Online home study courses guide.

Friday, September 2, 2011

Sambutan Ambang Merdeka !!!!!


Selamat Hari Merdeka (Malaya 31/8/1957 & Malaysia 16/9/1963) !!!

Aku arap ka bala anak aku enggau generasi sida ti baru semampai ingat ka Cherita ti betul pasal Malaysia Merdeka.

Sigi pening ga pala bala Cikgu ngajar "Subjek Sejarah" ba sekula. Ni enda deh, lain utai disebut lain ga utai ti amat-amat nyadi..... mana ada Malaysia pada 31/8/1957 hingga 16/9/1963?

Bala Cikgu ngajar subjek ba part nya, betul-betul baka "seiku apai ti nginsap ngajar anak enda tau nginsap laban insap nya tau ngerusak pengerai tubuh" Dini deh anak pechaya, apai pan nginsap degus-degus !!! Baka nya meh pengawa bala kaban aku Cikgu seiku, "aku ngajar nitih ka buku, nembiakpan belajar nitih ka buku laban soalan peresa nitih ka buku, soalan nadai nitih ka utai ti amat-amat nyadi ba senentang nya"

Ha hhhhh sori kaban, aku semina nyebut, seiku nyin ti meri aku penemu tadi. Aku pan diajar Cikgu sekula ngena bup "Subjek Sejarah" ti sama tang enda sebaka.

Pulai ngagai pengawa Ambang Merdeka, rindu mega begulai enggau bala Cikgu ba SMK Jalan Arang rami Ambang Merdeka ba peringkat sekula. Meda bala nembika bekena ka baju sereta uniform kelab, nyau asai pulai baru ga pengingat kelia ba Scout enggau ba Red Cross kelimpah ari activities bukai ba sekula.

Terima kasih semua Cikgu SMK Jalan Arang kerana menjemput ibu bapa hadir untuk memeriahkan acara pada pagi yang ceria itu.


Pengetua Cemerlang Pn Fong Yut Kuen menyampaikan kata-kata aluan sempena sambutan Ambang Mereka


Menyampaikan kata-kata amanat sebagai YDP PIBG


Terima kasih dan Selamat Ambang "Merdeka"


Menuju ke arah Perbarisan Kombinasi Kelab Pertahanan Awan dan Kadet Polis


Acara penyerahan Jalur Gembilang kepada Pn. Pengetua


Pemeriksaan Hormat Perbarisan


Para Guru SMK Jln Arang


Pasukan KPA bersama Guru Pengiring


Persembahan Kelab Pertahanan Awam


Acara Kebudayaan Iban


Acara latihan untuk Persembahan Perbarisan


Cikgu Seriah


cda

No comments:

Panggau Bujang Berani

Panggau Bujang Dara Endu Endun

Menua Apai Indai Aki Ini

Pupu Menua

Pupu Bansa