Temuai

free link to home study courses guide
Online home study courses guide.

Friday, January 28, 2011

Sekeda Pengawa Kena Ngepun Ka Taun

1. Serumpu Ujung Minggu

Serumpu ba rumah Maurice (Apai Sulu) ujung minggu tu tadi laban ensepi sekeda utai babas ti di bai Unggal Ambrose Jarit ari Julau. Terima kasih meh madi (Ambrose), anang nginsil HP aku seduai Maurice.

Enti agi bisi pengawa serumpu baka nya, "ngeRING" meh ngagai aku, awak ulih numpang sekaki, endor berandau.


Anthony Banyan, Ambrose Jarit, Crisologo Sabut, Bonniface Giri


Anthony Banyan, Ambrose Jarit, Bonniface Giri, XXX, Maurice Giri, Helbert Ubong & TR Sandai


2. Ujang mulai ka diri ke Sekula Asal

Terima kasih Puan Fong, Pengetua SMK Jln Arang, kerana sudi menerima balik, Carlson untuk masuk ke Tingkatan 2. Pada tahun 2010, Carlson menerima tawaran masuk ke Kolej Abdillah semasa tingkatan 1 dan tinggal di asrama sepanjang tahun.

Oleh kerana berberapa perkara yang tidak dapat dielakkan dan sangat mencemaskan semasa tinggal di Asrama Kolej Abdillah, maka Carlson telah merayu kepada ibu bapa untuk tidak mahu lagi tinggal di asrama.

Ribuan terima kasih juga kepada Puan Hajjah Johara Pengetua dan para guru Kolej Abdillah yang sangat memahami perasaan murid-murid dan ibu bapa semasa menghadapi perkara-perkara sensitif. Semoga pengalaman ngeri tersebut tidak akan berulang lagi kepada Carlson pada masa-masa yang akan datang.

Nya meh pemanah enggau pemedis nembiak diau ba asrama, ukai pemedis ba pemakai enggau alai tinduk tang pemedis ti enda di peda. Sapa nembiak ti "kuat" nyadi "hero" tang sapa nembiak ti di ajar kitai "anang ngachau", "anang mungkar orang", "anang beduan orang", "anang ngelaban orang", "anang jai jari jai ati" & "anang ingin ka utai ti bisi orang", "ANANG BEJAI KA UGAMA & PENGARAP ORANG" nembiak nya meh nyadi "MANGSA" nembiak "HERO".

Arap ka pekara nya nadai nyadi agi meh ba Kolej Abdillah, laban bala "hero" udah di bantai ngagai bala pengajar tang semina enda di bai ngagai opis pelajar.




Singkang penudi ba Kolej Abdillah, Petra Jaya Kuching


Pemanah landscape ba Kolej Abdillah



3. Watt bulih lisin Deriba (Driving License)


Pengabis gaga Watt udah bulih lisin deriba, tang bisi ga orang tusah ati tegal Watt bulih lisin. Tusah ati ukai nama, irau ka "utai" kena taban belama.

Tahniah ngagai Watt laban ti udah Pass kena ngepun ka taun 2011 tu tadi.

Passssss niki bukit !!!!


Side-parking test


Parking kacanggggg!!!

aab

No comments:

Panggau Bujang Berani

Panggau Bujang Dara Endu Endun

Menua Apai Indai Aki Ini

Pupu Menua

Pupu Bansa